fredag 12 augusti 2011

You Must Love me

Tänkte försöka guide er till att göra denna bild.....
Jag har även använt brsuh,men det behöver ni inte göra.....






                                                                      Här finns material


                    Jag använde dom 4 första......

Bilden är egentligen animerad,men det hoppar vi över....


* Öppna de bilder ni ska jobba med i PSP


Nu kör vi....

* Bildens storlek 650*500

*Förgrundsfärg #eeeadf 
*BakgrundsFärg #a78a78 


* Grandiet  Radial  45 * 3



Glöm inte att ni ska leta efter fourground
Då ska bilden se ut så här...




*Sen kopierar ni  Christin_Scenic2 klistar in
och där går ni på Layers (hö.sida)
Väljer Luminance (Legacy)
Drar ner Opacity till 64 ,el det du tycker passar bäst...

*Sen kopierar du by-stirner  o klistar in...
Gå sen på Image.Mirror och lägg bilden så den passar som den är skuren


* Effects -3D effects -Drop Shadows
Med inställningar 2,2,45,16,00 Black


sen kommer kruxet =)

*ta fram Ordet  ME



Där använder ni trollstaven och markerar hela ordet
Sen fyller ni i det med bakgrundsfärgen
Då blir det så här....






************

Men innan ni använder det så lägger ni in den andra texten först 

 


Som ni lägger där ni vill ha det.Kom ihåg det är upp till er hur ni vill ha  bilden =)

Sen lägger ni in den färgade texten...






Jag  "skuggade" min som Jag gjorde med kvinnan.Använde samma  siffror...



Då var den klar.Sen är det upp till er om ni vill ha ram runt om....

Då går ni in på
Image
Add borders

Svart *2

Image 
Add borders

Vitt *25

Image
Add borders
Svart *2



Klart...
Jag hoppas ni förstår...









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar