fredag 14 augusti 2015

Att fotografera och dela med sig



sin bilder på nätet , kan ibland vara både också. Det finns dom som "snor"din bild och påstår att det är just deras. Enklast kan du vara att man vattenmärker sin bil med sitt namn, En del kan ju tycka det är tråkigt , men man gör ju ett eget val.
Det privata bilderna som jag lägger ut vattenmärker jag aldrig . Förutom då det bilder jag redigerar i Paint Shop Pro. Känns som om mina egna foton är oväsentliga att sno  =)

Ialla fall
så börjar vi här

Du lägger upp din bild 




Du klickar på bokstaven Se Pil... Sen kommer det upp en ruta och där skriver du ditt namn





Här har jag vitfärg som text ...


Innan du avmarkerar ditt namn så flyttar du den där du vill ha den 
Sen drar du ner Opacity så mkt du känner får 

Så här blev min bild ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar